لأ بطعم الفلامنكو

كتاب لأ بطعم الفلامنكو

تحميل كتاب : لأ بطعم الفلامنكو


تأليف : د.محمد طه


تصنيف الكتاب :معرض الكتاب 2019


نوع الملف : لأ بطعم الفلامنكو - pdf



الكتاب ده عن التغيير.. عن خطواته.. وعن تمنه.. عن احتياجاتك.. ومخاوفك.. وحقوقك النفسية.. عن قراراتك اللى أخدتها زمان.. وقراراتك اللى هاتخدها دلوقت.. الكتاب ده هاينقلك بهدوء وثقة.. من مرحلة (الحبو) خارج النص.. و (المشي) فوق أشواك العلاقات الخطرة وتجاوزها.. إلى الضرب على الأرض بشكل إيقاعى متتابع ومبهر.. وكأنك راقص فلامنكو محترف.. يرقص فوق آلامه.. ويزلزل القلوب أمام عينيه.. يُعلن عن نفسه فى وجه العالم.. مع كل دبدبة عالية مدوية من قدميه.. يرفع عنقه نحو السماء.. ويغرس بذور وجوده الجديد فى أعماق الأرض.. التغيير هو أكبر تحدى ممكن يواجهك فى حياتك.. والتغيير الحقيقي، بيكون معاه صعوبتين.. الصعوبة الأولى.. إنك هاتكون عامل زى الطفل المولود جديد.. بتخرج للحياة ومعاك كل المخاوف زى ما معاك كل الفرص.. بتتعرف على نفسك وعلى اللى الناس وكأنك بتشوفهم لأول مرة.. بتختار اختيارات جديدة.. و تمشى فى سكك مختلفة.. حتى لو كانت مُوحشة.. أو مهجورة.. الصعوبة التانية.. هى إن التغيير ليه تمن.. والتمن ده ممكن يكون غالى جداً.. جهز قلبك وعقلك وروحك.. لتقابل نفسك.. كما لم تعرفها من قبل.

تحميل وقراءة أونلاين كتاب لأ بطعم الفلامنكو pdf ، تصنيف الكتاب معرض الكتاب 2019 والمؤلف د.محمد طه، تحميل برابط مباشر وقراءة لأ بطعم الفلامنكو أونلاين، تحميل لأ بطعم الفلامنكو pdf بروابط مباشرة مجانا، كتاب لأ بطعم الفلامنكو مصور للكبار والصغار للموبايل أندرويد وأيفون، تحميل كتاب لأ بطعم الفلامنكو pdf للتابلت والكمبيوتر وللكندل تحميل مجاني، وتقييم ومراجعة على كتاب لأ بطعم الفلامنكو فى مكتبة مقهى الكتب.


حمل وإقرأ أونلاين كتاب لأ بطعم الفلامنكو pdf مجانًا تأليف د.محمد طه بروابط مباشرة سهلة التحميل وتحميل كتب pdf ورايات عربية و روايات عالمية وكتب pdf في أكثر من 90 تصنيف على مكتبة مقهى الكتب

اقرأ أيضا