إنضم إلينا في تليجرام من هنـا

إنضم إلينا في واتساب من هنا

تحميل كتاب ما لا تعرفه عن الحياة pdf | تحميل الكتاب pdf

كتاب ما لا تعرفه عن الحياة

تأليف : د.هبة يس

(ما لا نعرفه عن الحياة) كلام علمي لكن بأسلوب عملي جداً، بدون محاولات فلسفة أو تنظير. كام مرة قريت وسمعت وأخدت كورسات عشان تطور نفسك وتحسن حياتك؟ كام مرة قررت إنك تتخلص من مشاكلك المُزمنة وتفوق لنفسك؟ كام مرة زهقت من حالة الركود اللي انت فيها وعزمت بجد على التغيير؟... وبعدين؟... نجحت؟.. وصلت لحاجة؟... وضعك اتغير؟ الحياة لعبة لها قواعد، ولأننا عايشين منعرفش عن الحياة حاجات أكتر بكتير من اللي نعرفها.. قليلين جدًا هم اللي بيقدروا يغيروا حياتهم للأحسن فعلًا، وده لأنهم عرفوا قواعد اللعبة صح وقدروا يكسبوها. الهدف من الكتاب هو إنك تكون بني آدم قادر على السيطرة على ظروفك ومشاعرك، مش العكس، إنك تكون من الناس اللي مبتسمحش للدنيا أنها تلعب بيها... تضحكها شوية وتنكد عليها شويتين تلاتة…


تحميل كتاب ما لا تعرفه عن الحياة كتاب ما لا تعرفه عن الحياة للتحميل المجاني تحميل الكتاب pdf، كتب عربية للتحميل تحميل روايات pdf عربية تحيل روايات عالمية روايات pdf ، تحميل كتب د.هبة يس pdf تحميل جميع كتب د.هبة يس و اقرأ مقالات مفيدة تذكر كل هذا وأكثر على مكتبة مقهى الكتب .

إخفاء الملكية الفكرية محفوظة لمؤلف الكتاب المذكور
فى حالة وجود مشكلة بالكتاب الرجاء الإبلاغ من خلال التواصل معنا

الكتب الإلكترونية هي مكملة وداعمة للكتب الورقية ولا تلغيه أبدًا بضغطة زر يصل الكتاب الإلكتروني إلي شخص بأي مكان بالعالم.
قد يضعف نظرك بسبب توهج الشاشة، أدعم ناشر الكتاب بشراءك لكتابه الورقي الأصلي إذا تمكنت من الوصول له والحصول عليه فلا تتردد بشراءه.
أنشر كتابك الآن مجانا

اقرأ أيضا...

اقرأ أيضًا لهؤلاء...