إنضم إلينا في تليجرام من هنـا

إنضم إلينا في واتساب من هنا

تحميل كتاب باور بانك pdf | تحميل الكتاب pdf

كتاب باور بانك

تأليف : معتز عبدالموجود

حكايات واقعية صادقة تسير بنا ما بين المكسب والخسارة، تقودنا للمعاني والعِبر وتقف بنا على بوابة الأمل. كلنا بنمر بأزمات بتكون سبب رئيسي في السلام النفسي اللي بنوصله من بعدها، كلنا عِشنا وجربنا ووقعنا وفشلنا ورجعنا نقوم تاني ونحاول وكأننا بنحاول للمرة الأولى.. ومن هنا الأزمات دي بتجبرنا نسجلها عشان تبقى شريط جاهز يتعاد باستمرار، شريط بنحتاجه كل ما بننسى ونعطل وبيحتاجه غيرنا كل ما يقف، وفي كتاب "باور بانك" هتلاقي ما قبل الأزمة وما بعدها، هتلاقي النور اللي في آخر النفق واللي عمره ما بينطفي طول ما احنا مكملين في طريقنا إليه.. تلك مواقف حياتية حقيقية يرويها لنا الكاتب لتضئ لنا طريق الغاية وتعيننا على الوصول.


تحميل كتاب باور بانك كتاب باور بانك للتحميل المجاني تحميل الكتاب pdf، كتب عربية للتحميل تحميل روايات pdf عربية تحيل روايات عالمية روايات pdf ، تحميل كتب معتز عبدالموجود pdf تحميل جميع كتب معتز عبدالموجود و اقرأ مقالات مفيدة تذكر كل هذا وأكثر على مكتبة مقهى الكتب .

إخفاء الملكية الفكرية محفوظة لمؤلف الكتاب المذكور
فى حالة وجود مشكلة بالكتاب الرجاء الإبلاغ من خلال التواصل معنا

الكتب الإلكترونية هي مكملة وداعمة للكتب الورقية ولا تلغيه أبدًا بضغطة زر يصل الكتاب الإلكتروني إلي شخص بأي مكان بالعالم.
قد يضعف نظرك بسبب توهج الشاشة، أدعم ناشر الكتاب بشراءك لكتابه الورقي الأصلي إذا تمكنت من الوصول له والحصول عليه فلا تتردد بشراءه.
أنشر كتابك الآن مجانا

اقرأ أيضا...

اقرأ أيضًا لهؤلاء...